Primaria Comunei Cruset
Acasa        Adrese utile        Despre noi        Galerie foto        Contact        Carte de oaspeti       


4. Lista cuprinzând documentele de interes public produse şi / sau gestionate, potrivit Legii nr.544/2001, care constituie informaţii de interes public
    1. Coordonatele de contact ale instituţiei publice, respectiv: denumirea, adresa, nr. de telefon, nr. de fax, adresa de e-mail, adresa paginii de internet;
    2.Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Comunei Cruset, program de audienţe.
    3.Acte normative ce reglementeaza organizarea si functionarea institutiei;
    4.Proiecte ale actelor normative ( Hotărâri ale Consiliului Local, Dispoziţii ale Primarului );
    5.Hotărârile cu caracter normativ ale Consiliului Local;
    6.Dispoziţiile cu caracter normativ emise de Primarul Comunei Cruset;
    7.Procesele verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
    8.Componenţa Consiliului Local al Comunei Cruset nominală, numerică şi apartenenţa politică;
    9.Informări întocmite de Primarul Comunei Cruset privind starea economică şi socială a localităţii, în concordanţă cu atribuţiile ce revin autorităţilor administraţiei publice locale, precum şi informări asupra modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Local;
    10. Rapoarte anuale de activitate întocmite de consilieri şi de catre viceprimar;
    11. Actele normative care reglementează organizarea şi functionarea Primăriei şi a Consiliului Local;
    12. Instrucţiuni, norme, regulamente şi circulare cu caracter dispozitiv primite de la organele centrale ale administraţiei publice;
    13. Documente ce stau la baza organizării şi desfăşurării licitaţiilor publice pentru închirierea,concesionarea sau vânzarea bunurilor aparţinând domeniului public şi / sau privat al Comunei Cruset: caiete de sarcini, contracte cadru, hotărâri ale Consiliului Local care aprobă organizarea şi desfăşurarea licitaţiei, planuri de amplasare;
    14. Hotărârile de repartizare a spaţiilor cu destinaţie de locuinţă şi a celor cu altă destinaţie decât cea de locuinţă;
    15. Planurile urbanistice generale, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice de detaliu,planurile urbanistice zonale, planurile de situaţie şi amplasament cu mobilier stradal, construcţii provizorii;
    16. Lista certificatelor de urbanism, autorizaţiilor de construire, certificatelor de nomenclatură stradală, avizelor de schimbare de destinaţie;
    17. Lista certificatelor de oportunitate, autorizaţiilor de ocupare a domeniului public, autorizaţiilor eliberate în baza prevederilor O.U.G. nr.44/2008;
    18. Bugetul local, bilanţul contabil, contul de execuţie al bugetului local;
    19. Actele normative care reglementează activitatea de stare civilă, numărul naşterilor, căsătoriilor, deceselor, programul de funcţionare al Compartimentului de Stare Civilă;
    20. Actele necesare în vederea instituirii de tutelă, curatelă, asistenţă socială a persoanei vârstnice în vederea încheierii unui act juridic de înstrăinare în scopul intretinerii şi îngrijirii sale;
    21. Studii de fezabilitate, proiecte tehnice, avize pentru finanţarea şi executarea obiectivelor de investiţii de interes local;
    22. Orice informaţii privind situaţia unui obiectiv de pe raza Comunei Cruset;
    23. Situaţia lunară a beneficiarilor de ajutor social;
    24. Documentaţiile tehnice de execuţie pentru lucrările de investiţii;
    25. Numele şi prenumele persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor de interes public;
    26. Structura organizatorică a instituţiei şi a serviciilor subordonate, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe;
    27. Strategii, programe privind dezvoltarea socială, economică şi turistică a Comunei Cruset;
    28. Materiale de promovare turistică a Comunei Cruset;
    29. Materiale informative pentru cetăţeni;
    30. Raportul anual privind accesul la informaţiile de interes public, conform Legii nr. 544 / 2001;
    31. Modalităţi de contestare, în situaţia în care o persoană se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
    32. Declaraţiile de avere ale aleşilor locali şi ale funcţionarilor publici din cadrul Primăriei Comunei Cruset;
    33. Minutele şedinţelor publice organizate în condiţiile Legii nr. 52 / 2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică.
    34. Raportul anual privind transparenţa decizională conform prevederilor Legii nr. 52 / 2003.
    35. Protocoale de înfrăţire ale Comunei Cruset, cu organe ale autorităţilor publice locale, din diverse ţări.
    36. Planul Local de Actiune pentru Mediu;
    37. Prevederi legale pentru mediu;
    38. Anunturi privind solicitari de obtinere a acordurilor, avizelor de mediu pentru proiecte, planuri, programe, autorizatii de mediu pentru activitati;
    39. Informatii privind nivelurile impozitelor si taxelor locale, stabilite conform Hotararilor Consiliului Local, modul de calcul al acestora, contribuabilii care beneficiaza de facilitati fiscale.
    40. Informatii privind activitatea cultural-sportiva desfasurata pe teritoriul Comunei Cruset.
    41. Lista de achizitii publice, servicii si lucrari.
    42. Listele cu ofertele declarate castigatoare pentru achizitii publice, servicii si lucrari, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006.
    43. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante.


NOTA:
Documentele sunt in format PDF si necesita instalarea aplicatiei gratuite Adobe Acrobat Reader pentru vizualizare si tiparire. Aplicatia se poate descarca gratuit de aici: